Raportista

Tämä on järjestyksessään neljäs yhdistetty vuosikertomus ja GRI:n mukainen yritysvastuuraporttimme. Tätä aiemmin olemme raportoineet yritysvastuuasioista useiden vuosien ajan erillisissä henkilöstö- ja ympäristöraporteissa sekä internetsivuillamme.

Raportoimme yritysvastuuasiat kattavasti tässä verkkokertomuksessamme, minkä lisäksi tiivistelmä vuoden 2013 keskeisistä yritysvastuuasioista löytyy painetusta Itellan vuosi 2013 -esitteestämme. Kyseessä on toinen kerta, kun julkistamme yritysvastuuraportista myös verkkoversion. Olemme laajentaneet verkkoraportin sisältöä edellisvuodesta merkittävästi.

Sekä verkkokertomus että painettu esite on laadittu suomeksi ja englanniksi.

Raportin keskeiset kohderyhmät ovat omistaja, asiakkaat, henkilöstö, yhteistyökumppanit ja media. Elämme keskellä kansainvälistä ja historian rajuinta postialan murrosta, ja visionamme on olla ensisijainen valinta postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Siksi olemme valinneet vuosikertomuksen ja yritysvastuuraportin teemaksi ”välittäjänä muuttuvassa maailmassa”.

Muut raporttimme löydät täältä