Haluamme olla paras työnantaja

Olemme merkittävä työllistäjä Suomessa ja tarjoamme henkilöstöllemme monipuolisia tehtäviä. Työyhteisönä olemme tasa-arvoinen, kansainvälinen, monikulttuurinen ja suvaitsevainen. Edistämme aktiivisesti henkilöstömme työssä jaksamista ja hyvinvointia. Panostamme työhyvinvointiin työuran kaikissa vaiheissa. Haluamme olla paras työnantaja.

Vastaanotimme vuonna 2013 noin 33 000 työhakemusta. Solmimme vuoden aikana Suomessa 498 uutta vakituista työsuhdetta. Kausivaihtelu on voimakasta, eniten kausityöntekijöitä meillä on kesällä ja jouluna.

Tarjosimme kesätyöpaikan eri puolella Suomea yhteensä 2 800 henkilölle. Suurin osa työskenteli postin jakelussa, lajittelussa ja kuljetuksessa. Olimme myös mukana valtakunnallisessa Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa, jonka myötä me sitouduimme lukuisten muiden yritysten tavoin kampanjan periaatteisiin, jotka ovat: mielekäs työ ja kohtuullinen palkka, hyvä hakijakokemus, perehdytys ja ohjaaminen, oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus sekä kirjallinen työsopimus ja -todistus.

Jouluruuhkaan varauduimme työllistämällä 3 300 kausiapulaista eri puolilla maata. Huolimatta kirjepostin jatkuvasti vähenevästä määrästä, suomalaiset ovat edelleen ahkerimpia joulutervehdysten lähettäjiä Euroopassa.