Henkilöstön osaaminen ja jatkuva kehittäminen on meille tärkeää

Tuemme jokaisen työntekijämme kehittymistä työssä järjestämällä mahdollisuuksia oppia uusia taitoja työn kautta, tukemalla itseopiskelua ja järjestämällä erilaisia valmennuksia.

– Osallistuin Itellan tarjoamaan Vilopa-koulutukseen. Vilopa on viestinvälitys- ja logistiikkapalvelujen ammattitutkinto. Se on tarkoitettu henkilöille, jotka toimivat kuljetus-, lajittelu-, jakelu-, varasto- tai asiakaspalvelutehtävissä ja joilla on alalta vähintään kolmen vuoden työkokemus.

Oppisopimuskoulutus sopi koulutusmuotona minulle erittäin hyvin. Tämä oli erinomainen tapa syventää omaa osaamista ja opiskella ammattiin työn ohessa. Pääosin opiskelu tapahtui työn kautta ja tekemällä siinä ohessa työssäoppimistehtäviä. Tämän lisäksi tutkintoon kuului lähiopetuspäiviä. Työharjoittelun suoritin Saksassa.

Keskeinen osa oppimista oli palautteen saaminen. Pyysin ja myös sain paljon palautetta, mikä auttoi minua paljon eteenpäin. Voin suositella oppisopimuskoulutusta kaikille.

Hanna-Kaisa Kröger
suunnittelija, Itella Viestinvälitys