Kiitosta myynti- ja asiakasyhteistyöstä

Kuuntelemme asiakkaitamme ja kehitämme toimintaamme asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Kysymme vuosittain asiakkailtamme palautetta sekä jatkuvassa vuorovaikutuksessa että vuosittaisessa asiakastyytyväisyystutkimuksessa.

Vuoden 2013 asiakastyytyväisyyskyselyssä asiakkaamme mainitsivat vahvuudeksemme hyvän myynti- ja asiakasyhteistyön. Syitä suositella Itella Logistiikkaa olivat muun muassa laatu ja luotettavuus, toiminnan laajuus ja kattavuus, joustavuus sekä kustannustehokkuus.

Kehittämiskohteeksi asiakkaat kertoivat yhteistyön parantamisen kotimaan rahdin ja varastopalvelujen välillä. Toisena kehittämiskohteena asiakkaamme mainitsivat sähköisten palvelujen kehittämisen. Tähän panostamme alkaneena vuonna. Uudistamme vuoden 2014 aikana sähköisen palvelukanavamme verkossa. Panostamme myös kotimaan kuljetuksen laadunvarmistukseen sekä kuljetuksen ja varastopalvelujen välisen yhteistyön kehittämiseen. Kehitämme henkilökuntamme osaamista kouluttamalla niin kuljettajia kuin myyntiä.

Asiakastyytyväisyyskyselyn lisäksi tapasimme asiakkaitamme monissa asiakastilaisuuksissa. Pienempien paikallisten asiakastilaisuuksien ja -seminaarien lisäksi järjestimme esimerkiksi Pennalan uudessa logistiikkakeskuksessa avajaiset ja olimme mukana Logistics 13 -tapahtumassa Helsingin Wanhassa Satamassa.

Olohuone-kuva